我切切實實係一個貓痴, 我曾經因為一本關於貓貓輕黏土書, 我特登去搵個MISS教我4堂點整, 不過因為我冇底子, 好難掌握到.

今次我又學羊毛....哈哈...多心~~

未完成作品....差唔多啦....

I7Mbgt1RlqskvGZLkKYLEg.jpg  

feSyy_b721e_mWgOft0Gzg.jpg  
ZXDqVWTeVdQSGr_54p35_w.jpg  

r_W76Qa0J2UIfRiUvIfnfA.jpg  

完成品......YEAH~~


再來忌廉仔....

I2HCzjXUfOgPmdz8JHrPWg  

似嗎?
arrow
arrow
    文章標籤
    羊毛氈 Mocha & 忌廉
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()