其實香港有好多人都有鼻敏感, 但我比較嚴重, 人地鼻敏感向前流, 我就向後流, 即係鼻水倒流...

鼻水倒流對我困擾極大, 不停有分泌向喉嚨流, 導致我喉嚨常常痛同發炎....

之前成日以為感冒未清, 令我有好多痰, 仲要睇左好多醫生包括中醫西醫都冇一個同我講出問題所再....

最後有個醫生話我知原來我鼻裡面發炎以腫脹, 所以D細菌積存到向後流

其實醫生同我講只要我唔養貓, 就會冇事....哈哈.....即係我冇可能會好番.....

唯有食藥控制啦.....

我屋企有兩部空氣清新機, 長年365日24小時長開

另外早晚要噴鼻

噴鼻劑

bEB3ntUu8aRiyEXVqV4pPQ.jpg      



每晚沖涼後都要用鹽水洗鼻, 我用過好多隻牌子洗鼻水, 暫時呢隻比較好用, 因為個噴咀比較mild

2ZOOh1elv_0Rl.hEaUpqCA.jpg    


點解我咁講, 因為有個牌子個噴咀好勁, 每次噴完都會噴到D微絲血管....每次都有鼻血...too bad!!

另外每晚都要食抗敏感藥, 呢隻係醫生處方比我, 比較mild, 長期服用....都得!!!


Muj.xj.xdjubHtqUf2dVkg.jpg    

基本上....呢D步驟我日日都做足.......再加上服食蜂膠......

不過香港天氣實在太差, 冇法啦....


希望有日可以完全冇事.........

arrow
arrow
    文章標籤
    鼻敏感
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()