近排好hit有金箔產品, 我之前都已經打過乳木金箔皂, 得到一致好評, 好多朋友都催促我快d再打, 唔通金箔真有美白功效....

近排好hit有金箔產品, 我之前都已經打過乳木金箔皂, 得到一致好評, 好多朋友都催促我快d再打, 唔通金箔真有美白功效....

金價升得好厲害, 連帶金箔片都加價, 因為諗住試做精華素同其他產品, 一次過訂多d....我用既係日本99.9%金箔片...

今次試做精華素....

材料:

玫瑰花花水
透明質酸1%原液
植物膠原海藻精華萃取
有機蘆薈膠
甘油
甘草萃取液 
抗菌劑
99.9%金箔片 2片

原來金箔都好容易比皮膚吸收, 係咪真係有美白作用我未知, 我暫時用左2晚, 但我加左植物膠原海藻精華萃取
, 保濕效果唔錯....

植物膠原海藻精華萃取 : 含豐富維生素, 無機物, 微量元素, 胺基酸糖類, 能抑制皮膚真菌作用, 滋潤保養皮膚柔軟細膩, 形成皮膚保護膜, 保濕皮膚水份散失, 濕潤增稠作用

lOTRI_eTthvgKPJ2B3S7yw
e5ljtI8rYswjfqCEhuVxFgvoqoGVdYNuMmpyFMNprTxw  
7SnslzZmIEqmLUAhBEPgDA  
 
 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    diy skincare 金箔精華素
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()