有一日....有個女仔留messge叫我代製家事皂, 我好慚愧 , 其實係之前我好少用家事皂洗碗碟, 因為嫌麻煩....跟住我試下用家事皂洗碗, 嘩....原來咁好洗, 油漬好快冇晒, 有d啜手感覺, 乾淨都不得了......

呢款係代E小姐製既

唔想白色咁單調, 我加左d咖啡粉皂條同南瓜皂條, 有d橙橙啡啡, 感覺好d...

另外唔想洗完碗會手乾乾, 我加左乳木果脂同芥花籽油, 成為護手家事皂, 希望E小姐喜歡

材料: 椰子油, 芥花籽油, 乳木果脂, 茶機EO

剩低左d皂液, 我入左呢個模......

純潔的白色, 很喜歡啊!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(7) 人氣()