有一次與一個同事傾開關於手工皂既問題, 我提及係台灣訂手工皂模價格好貴, 有時都好肉痛. 原來我同事家人係專做亞加力膠製品, 跟住就話幫我造一個渲染模, 我好簡單說明我既要求, 1個星期後, 我同事就比左呢個渲染模我啦....大家睇下, 同台灣訂番黎一模一樣o架...哈哈!!

呢個係一個可拆式皂模, 即每一塊膠片可拆開, 容易收藏.

中間膠片可橫放直放, 任你喜好.

即刻試下好唔好用先, 最緊要係冇漏

首先包左層膠膜係底(或保鮮紙), 再放上底座, 插入膠片, 然後一格一格倒皂液, 呢part忘記影相, 你知兼顧唔到咁多野...keke

倒入皂液既時候好穩定, 完全冇漏出, 比我想像中好

第二日脫模, 逐塊逐塊膠片滑出來, 都好易喎, 咁當然冇矽膠咁易啦, 但我已經非常滿意, 非常多謝我同事幫忙.

唔好睇少個模, 係完全人手做出來, 但打磨得好好, 有左呢個渲染模, 可做出更多變化既皂o勒.....

羌花皂

羌花浸橄欖油, 椰子油, 棕櫚油, 馬油, 篦麻油

S.F. 黃色皂液, 二氧化鈦, 羌精油, 佛手柑精油

如果大家對呢個皂模有興趣, 可私留尺寸要求, 我幫你問價錢

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(19) 人氣()