我知道濕疹係好難根治, 醫生話係身體既免疫能力出現問題以產生, 一種常見既過敏性炎性皮膚病. 我相信痕癢疼痛確實很難受, 很慶幸自己及家人都沒有這種皮膚病.
 
我朋友M君有濕疹毛病很多年, 上一次過台灣時, M君托我幫她去一間專治濕疹中醫所買點皮膚藥及藥用皂, 不過那間中醫所很有性格, 如果未曾給醫師睇過, 係唔會賣藥比你, 只可以買藥用皂, 你地估下那塊約80g皂賣多少錢?
 
 
....... NT1200, 即係大概HKD$300一塊......痴線o......
 
但我朋友居然要我幫佢買5, 即係奉上 HK$1500. 我絕對相信佢已經試過很多方法都不能醫治, 只要有人試過話好都會買黎試, 錢銀絕對不是問題.
 
問題在於我係一個打皂既人, 我怕佢好似遇到寶藥黨咁比人呃. 所以走去睇下佢用咩成份, 其實大部分都係中藥名, 但佢話最重要成份係加左遠紅外線礦石粉...
 
我本人才疏學淺, 真係唔識咩遠紅外線礦石粉, 唯有試下自己跟佢藥方打皂, 等佢慳番d錢請我食飯.
 
我去相熟中醫師比佢睇張藥方, 醫師話全部都係醫治濕疹, 異位性皮膚炎既清熱藥材, 可醫治痕癢, 腫脤, 青春豆, 頑癬及富貴手等等. 我詳細同醫師講係用來打皂醫濕疹皮膚, 佢跟住幫我執個分量比我....
 
我打算一半用來浸泡油, 一半用來煎藥..........
已經浸了足一個月了, 其餘一半我用左10碗水煎埋一碗水, 待冷準備開工.
 
好臭既中藥味同好黑, 我開始有點擔心....
 
今次因為用藥治療用, 所以用了價格比較貴既日本馬油, 貪佢有治濕疹功效, 而且性質溫和易被皮膚吸收, 加上用棕櫚核油代替椰子油, 不會刺激皮膚.
今次皂配方真的很貴啊!!
 
 
本來諗住出來會係黑蚊蚊同好臭, 點知個顏色都好靚, 仲一d藥味都冇, 而且香噴噴tim, 因為我加左100% 廣藿香同薰衣草精油.
 
 
 
 
 
因為想藥性盡量保留, 所以開NaOH時keep住係40度左右
 
今次材料主要係藥材:
黃芩, 馬齒莧, 藿香, 苦參等等
橄欖油, 棕櫚核仁油, 馬油, 酪梨油, 乳木果脂
S.F. 薰衣草, 廣藿香精華油
 
因為今次要打這個藥方皂, 前後我硏究過5-6個配方, 今次材料中並沒有用紫草根, 因為醫師話佢藥性唔太多.
 
有興趣又夠膽試用既請私留地址比我, 名額5個, 等熟成後寄出.
真的很想知道用後感, 希望真的幫到朋友
 
 
 
黃芩
清熱燥濕,瀉火解毒,抗 過 敏 作 用 ─ 本 品 醇 抽 取 物 抗 過 敏 作 用 , 對 車 性 氣 喘 及 過 敏 性 皮 膚 炎 有 抑 制 效 果 。 本 品 芩 素 有 解 毒 作 用 、 抑 制 毛 細 血 管 透 過 性 作 用 、 抗 乙 醯 膽 素 作 用 及 抗 anaphylaxis 作 用
 
馬齒莧
馬齒莧為一種可食用又兼具觀賞用途之新興作物,經選出之黃瓣紅心重瓣品系及白花重瓣品系產量特高,在生長適期,少有病蟲害發生,為一種無農藥,無污染之清潔蔬菜,頗具推廣及食用價值。在藥用方面,據台北醫學院楊玲玲教授指出,馬齒莧具清熱解毒、散血清腫、可治熱痢、膿血、熱淋、血淋、帶下、癰腫惡瘡、丹毒、瘰歷等有抗菌作用

清 熱 ,解毒 , 消 炎 ,散 血 , 消腫 。

藿香

幫助皮膚細胞再生, 促進傷口結疤, 明顯減輕發炎的狀況, 改善粗糙龜裂的皮膚及各種傷口與瘡. 也有輕微改善粉刺, 濕疹, 黴菌感染和頭皮的異常症狀.

苦參

藥味是甚苦的,但是它是一味既能內服又能外用的良藥,苦參的主要作用是清熱燥濕利尿,還可以祛風止癢殺蟲,那麼它主要用於濕熱黃疸,還有赤白帶下,還有咱們平時說的尿閉、血便等,那麼它外用就可以用於皮膚瘙癢、腳氣病、濕疹,還有陰癢等等。

馬油

馬油和人的皮下脂肪成份相似,有利於皮膚的吸收滲透,所以具有很好的保濕效果,可以用做化妝打底和臉部身體的保養,另外還具有抑制色斑,緩解皮炎和燙傷等功效。
馬油對於乾性,敏感性肌膚都好有效,脂漏性皮膚炎或異位性皮膚炎也適用。
馬油在舒緩濕疹紅痒方面,效果不錯。蚊蟲咬傷、燒燙刀傷還有身體臉部紅腫發作時擦一擦,可以舒緩症狀!也可以用來護發護膚唇。

 
 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()