我同事知我鐘意整手工皂, 問我可唔可以幫佢打母乳皂, 等佢可以幫bb沖涼用, 我當然冇問題啦...........

因為心急比佢, 所以包左皂先發現唔記得影相....哈哈. 所以有d反光, 多多見諒.

我好鐘意呢個貓貓模.

呢隻牛牛好可愛, 希望bb女都感受到我既愛心.

因為比bb沖涼用, 所以選用比較滋潤親膚性既甜杏仁油, trace後再添母乳, 所以INS值比較低.

油 : 橄欖油, 棕櫚核仁油, 甜杏仁油, 酪梨酒, 乳木果脂

母乳代水開NaOH, SF再加80g母乳.......

我相信bb女都感受到媽媽既愛意.........母愛係最偉大!!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()