我屋企d貓貓從來未見過小朋友, 上星期日我朋友帶埋1歲女女黎我屋企, 我都諗緊佢地會唔會驚......

因我朋友屋企有7隻貓, 比我還多, 所以我地冇担心過bb女怕..哈哈..

一入屋, bb女已經見到忌廉, 就叫貓貓...冇錯, 係叫貓貓, 連媽媽都未識叫, 因佢由細到大都同貓貓相處, 所以絕無戒心...仲伸個頭埋去沙律到..

因Mocha, Mellow and Cookie怕左陌生人, 加上bb女又大叫大笑, 佢地比較怕"喱"埋左, 忌廉, 沙律同Coffee係廳比bb女玩, 大家一齊追玩具玩...

玩左一陣bb女倦了就上左bb車訓覺, 忌廉覺得好奇, 好想跳埋上車玩...

究竟佢係到做咩呢?

精靈bb女.....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()