手工皂 11 - 玫瑰園蛋糕皂

有個朋友係上星期六生日, 我諗左好耐都唔知送咩比佢, 不如試下整個蛋糕皂啦...不過我未試過, 本住冒險精神, 即管試下.....

材料:

(a)  橄欖油 棕櫚油 椰子油 乳木果脂 大豆油

       SF 甜杏仁油  玫瑰花eo  玫瑰花fo

       SF 核桃顆碎  粉紅石泥  桂花  紫花苜蓿粉  玫瑰花

其實只係一個5吋蛋糕皂, 因為第一次唔敢整太大個, 打左1000g油(怕唔知要用幾多), 但過程用左2個晚上, 前後整左7-8個鐘, 辛苦到死, 剩係搓波波都搓左1個鐘, 條腰到而家仲痛緊, 不過見到個製成品, 好有滿足感, 好興奮.

我攬住老公大聲講: 我成功啦!!!

跟住買埋個packing 盒就完成啦.

星期六晚.....我送比朋友時候, 佢大嚇一驚, 開心到死...哈哈, d其他朋友以為真蛋糕仲比支蠟燭我點....

跟住居然有兩個朋友叫我幫佢地整一個, 我話可以接order整, 要比7-10日時間我, 因要買料同準備, 仲有如果冇 $388一個, 我諗我都唔會接, 因為太辛苦......你地都係買真蛋糕算啦!! 

製造日期: 8月19日

脫模日期: 8月20日

熟成日期: 9月19日

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(18) 人氣()