我地又要做o靚貓 Model

 

My name is Cookie, 唔好睇我身型肥肥地, 雖然有個肚腩仔, 但係我都捐到入個Amplifier格仔ga.......

 

型嗎?

 

我係Mocha, 呢個post, 係咪好sexy呢.....回頭一望....

唔夠sexy? 咁咪起對眼又點睇....

扮Cool亦可以...名乎其實係calkwalk呀.......

 

我係Mellow, 我爬既姿勢都唔錯ga...唔知媽媽會唔會幫我整個咕x (哎呀!! 我唔係才女, 呢個字我唔識寫)或攬枕....

 

Coffee: 唔知我可憐眼神可以迷惑你地嗎?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()