每次打皂時候, 總想有個小幫手係旁邊, 因為實在打得手軟, 有時要停下再打下, 有時叫老公頂住先.......一直都好想好想買個小幫手, 但係舊款已經停出, 新款個種好大盒, 有好多parts, 兼且好貴, 要成$500-600, 如果買o黎打皂, 實在太浪費, 所以都係打消念頭.

有一日我係淘寶尋寶既時候, 比我發現有個什o麥西班牙牌子, 當然係大陸做, 只售RMB115, 我當然唔放過就訂左佢, 跟住個seller email叫我放棄唔好買, 原來佢地廠係山東, 加上個小幫手都幾重, 寄落o黎hk 要RMB150運費, 仲貴過件貨, 我同佢講話好想好想買, 叫佢想個辦法平d寄來, 可能佢見我咁想要, 同我講話叫深圳直接寄來我公司.

終於禽日收到啦, 個樣都ok o架, 仲幾實淨下, packing包埋隻700cc量杯, 有個掛牆扣, 可以成個掛起, 唯一唔好就係兩腳牛.........

今個星期要開工先........

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()