每一晚我都會喂忌廉同Mocha食藥, 然後善後貓砂盤, 再同6隻貓玩下, 摸下佢地...晚晚如是....禽晚10:30pm左右, 我如是拿起laser point棒同佢地玩, 發覺Mocha冇出黎追, 躲係床尾, 平時佢第一時間追同撲, 我覺得有d唔對路, 行入房望下佢, 佢睩大對眼望住我, 然後繼續訓覺...我以為冇乜事, 跟住睇晚間新聞.

睇睇下, Mocha行出黎, 跳上電視機櫃扖係到, 我望一望佢, 見到佢隻左手有d唔妥, 然後我就抱起佢檢查下, 見到佢隻左手d毛濕濕地有d血漬, 望清楚d, 原來佢冇左隻指甲, 應該甩左, d肉腫起晒......

我老公第一時間抱起佢, 我即刻用皮膚藥水清潔傷口, 再滴藥水止血, 佢好大聲咆哮, 應該好 ' 喇 ', 我個心都疼埋一份...

雖然過兩日都會生番少少指甲, 不過呢兩日都應該幾痛...正所謂 " 拾指痛歸心 "

係咪百厭? 係邊到玩到指甲都甩埋?

唉.......如果你識答我就好嗱...........

真係睇少d都唔得.........

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()