我之前訂Flexicose終於禽日到貨了.

我第一時間打開黎聞下....嘩...提子味呀, 不過帶d咳藥水味.....死啦...唔知忌廉肯唔肯食呢?

平時我自己飲提子汁時候, 忍廉都會跳上檯偷飲, 今次會唔會飲....

因為醫生話佢只要250mg per day, 即係每晚只食1ml, 我就倒左1ml落隻細碟仔到, 隊埋佢個鼻, 佢聞一聞, 舐一舐....然後拎轉面喎...乖仔...咁點算呢?

唯有出皇牌.......雞肉羹, 但係我諗提子味雞肉羹....好怪喎!!!!

佢一聽到我開樽仔聲, 即刻精神晒, 我畢左一'pat'雞肉羹係提子汁上面, 佢居然諗都唔諗就食晒, 舐埋d提子藥水...... 吓....真係匪夷所思, 提子味既雞肉羹佢都肯食....

原來貓貓口味確係特別, 真係估佢唔到!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()