因為係電腦search D Glucosamine 資料比忌廉食, 原來我之前係Citysuper 買比貓貓小食, 就係呢個成份, 我真大朦...

$40 1包, 都有好多粒, 每粒含有Glucosamine 50mg, 醫生建議忌廉食250mg per day, 所以我每日比5粒佢食住先, 始終都係零食, 長食都唔係咁好, 幾fat下.

我已經訂左支 Flexicose, 係液體容易喂貓食, 你知Tablets要晚晚同佢駁命o架...

Flexicose

* 蘊含豐富Glucosamine HCL and Sulfate﹐不含底活性的Glucosamine KCI NaCI

* MSM (Methylsulfonylmethane) 快速有效地減退關節炎惡化及疼痛

* 絕不含有害副作用的RimadylNSAID成份

* 更絕不含致命的COX-2成份﹐絕對安全

* 含大量Proteoglycans﹐有效持續軟骨再生

* 幫助製造Chondrocytes酵素﹐增加關節柔韌性

* 蘊含蘆薈 - 100%天然蔬菜為本的維他命B12

* 黑加侖子味﹐含大量水溶性維他命CE及骨膠原

用法: 0 -10:每日 1.0m l 11 -40:每日 2.0m l

 

我諗都會比埋其他貓食, 預防勝於治療.

 

係Citysuper比我見到呢支棒棒, 幾鬼靚, 忍唔住買比佢地玩:

好似朵花咁, 我揸住返屋企時候, 個個都望住我支花

返到屋企, d貓一見到就已經發傻了....追住呢玩..

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()