close


媽媽買左個新床兜比我, 我好鐘意係度訓覺覺豬, 啱啱好包住個身, 好暖笠笠, 好舒服.......

佢地日日同我爭.....不過我係大哥....所以佢地唔夠我爭....

VBCqDi4oALv9X9y_FpvhKA2WMQiSmimM9tFLu0_Dmv7wPrDBa.lVxWVLF1YwWo3MWAWKVhW7Mz.9T7CFcTM5obZg  
 
呢隻大大灰熊係爸爸係上海帶返黎....佢同我爭地盤.....好討厭......

wEvQBVHj..hVOELYq_6fEw  
arrow
arrow
    文章標籤
    貓貓 恭喜發財
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(8) 人氣()