呢排真係好好好忙, 所以都冇時間update blog, 真係唔好意思........><

早兩個星期, Mocha病左, 有個早上起身返工時, 見到書房檯面有1滴滴尿, 見到Mocha係砂盆到, 我就知道佢尿道炎....
第一時間打電話去book醫生睇, 我趕住返工, 叫左我老公帶佢去睇醫生. 因為佢有先天心漏, 所以準備晒佢食緊既藥同報告帶埋比醫生睇.

我都知道d醫生麻煩, 唔會咁順攤開消炎藥抗生素, 梗要玩一大輪, 又驗左又驗右咁.....唉.....

1:00pm去到診所, 睇完一大輪report, 然後話要驗尿, 跟住同我老公講都驗唔到咩菌, 不過尿糖比較高, 懷疑佢糖尿病, 跟住要照X-ray睇下有冇尿石.....
跟住就話冇尿石, 不過膀胱腫左 ...........(發炎就梗係腫啦....阿醫生....呢d我都知喎)
因為佢尿糖高左, 怕佢糖尿病喎,  最好去驗血同埋照超聲波,.....哈哈...我都預左佢咁講, 因為驗血要$1000大元....但係超聲波會唔會有d過份呢....

跟住我老公打比我.....我直接係電話同醫生講...."阿醫生, 就算我比你同佢驗血, 佢咁驚你都好難抽到血", 跟住阿醫生話要放佢係度一陣, 等佢靜下喎, 我同佢講: "佢見唔到我老公佢仲驚喎...佢有心臟病, 嚇親點算?"

阿醫生繼續話佢血壓同尿糖高喎...." 醫生, 佢驚成咁, 血壓同尿糖高就梗係啦, 你唔好當我唔識喎....仲有, 佢近排冇突然大食大喝, 仲幾精神下, 而且體重仲keep住幾好, 佢絕對冇可能係糖尿病囉,...不過既然黎到, 當身體檢查下同佢驗血"

足足玩左幾粒鐘....先至話佢血報告好靚仔, 冇糖尿, 只係尿道炎, 我心諗一早都知啦......

如果一早肯開消炎藥, Mocha返左屋企休息, 係都要受苦多幾粒鐘, 都唔明d獸醫點解次次都係咁.......

開左6日藥就埋單$1980.....哈哈..返到屋企已經6pm了....頂.!!!!


Mocha好乖, 我地將d藥丸放係雞肉到, 佢就好開心食藥, 完全冇難度.....

GeslvCIPypxOWcJYKosDag  

我怕因為砂盤污糟, 所以買過兩個新比佢地用, 換晒d新砂, 部水機重新洗過換多次過濾網, 等佢地飲得開心d多d, 唔想佢地再唔舒服, 我會好心痛 !!


12月12日係Cookie6歲生日, 因為爸爸飛左唔係屋企, 但我開左幾罐罐頭同佢慶祝, 佢地6隻一齊食得好開心

我送比佢既禮物就係.........泡泡浴啦........帶左佢去做SPA.....哈哈....有姐姐幫佢沖涼呀.....我都好想.....YEAH

Cookie減肥成功, 佢輕左兩磅啊.....

b_Yp3C1ikGtWdv5Ce_hpTQ
RIox_x1Js_ZlKbL3rWOhdwZKT0C2JUOA1oLmmSxFaU8g  
 
 
 
 
 
 

 
 
arrow
arrow
    文章標籤
    貓貓 Mocha Cookie
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()