剛剛睇到 香港摺耳貓病友會 個Blog, 裡面提到摺耳貓遺傳病, 我絕對同意亦身同感受.

忌廉仔係摺耳配摺耳生出來, 當朋友送贈給我地時, 都有留意佢成日弓著背行路, 同埋唔可以掂佢腳仔同尾巴, 摸佢腳仔同尾巴忌廉會吼叫同咬人, 佢平時係唔會咬人ka. 我初時以為佢唔鐘意人掂佢, 後來我不停睇書, 發現摺耳貓有遺傳骨骼痛.

忌廉手掌同腳掌比較大, 好似著左波鞋咁, 條尾巴又粗又直, 不能彎曲, 成日弓著背行路. 我地帶佢睇Dr Lim, 醫生話佢關節腫痛, 由背部脊椎到尾巴都緊痛, 遺傳好難醫, 唯有比佢行多d, 做多少少運動. 其實我都知道佢有時好痛, 因為佢痛唔舒服, 佢就會發脾氣唔開心.

忌廉成日都弓起個身坐係到........好似好有型, 睇下佢條尾幾直.....

有一段時間, 忌廉唔多郁, 我地都好驚, 後來d寵物護理朋友建議我地買d保健食品比佢食, 我地就買左呢支:

Azmira絲蘭提取液

迅速消除各種痛症,功效等同亞士匹靈,但成份天然,並無藥性及副作用.
可減輕敏感或炎症所起的痕癢,從而減低類固醇藥的依賴,更沒胃病副作用.
對骨骼,關節炎等關節問題,軟組織腫脹及絞痛等症狀,均有療效
可外用局部清洗傷口及發炎處,消炎止痛.
絲蘭成份可協助清洗肝,腎內毒素,促進血液循環及修復組織,防止受傷組織惡化.
全部天然原料提煉的純濃縮精華,絕不含粉末廢物.
所有貓狗按體重每10磅使用一滴, 每天一次.

我地每晚都比佢食一滴, 食左3-4晚後, 見到佢好開心追住d貓仔, 我諗唔多唔少都有幫助, 佢而家係屋企都有跳有跑.

哈哈..其實忌廉都係一個長期病患者....

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()