後悔買的Petmate Jumbo size自動貓砂盤

 

近日有朋友向我查詢自動貓砂盤的情形, 我好坦白地說 我頂唔順棄丟了.

原理: 當貓貓便便完時候, set好時間後例如10mins就會有個 行出來將d凝結左既便便撥落垃圾袋中, 可以保持貓砂乾淨.

 

當初訂番黎香港既時候諗住可以乾淨d, 方便d, 貓貓衛生d同健康d, 點知用落勁多缺點:

-         貓砂不能太粗, 亦不能太幼. 太粗個行唔到, 太幼d砂入晒個儲存箱, 浪費晒d

-         我本來用Everclean, 吸力勁, 全屋唔會有便便味, 個自動貓砂盤用唔到Everclean, 只可用普通砂, 兼且個垃圾袋面蓋未能蓋住d臭味, 搞到入屋好大味, 重衰過用普通砂盤.

-         每日清理垃圾袋時都大大費力, 因為首先要拎起個圓蓋, 再拎開成個邊蓋, 再拎起垃圾袋面蓋, 先可以換新垃圾袋, 好鬼麻煩.

-         砂盤邊位有好多駁位, d砂入晒去, 好難清理.

-         裝貓砂容器太淺, 不能盛太多貓砂, 否則個會撥晒d砂入垃圾袋

估唔到個產品太差....可惜.

 

Furminator deShedding Tool 專利設計超級去死毛梳

獲得美國多項專行註冊, 能有效地退去貓貓身上的死毛及浮毛, 保證能有效地減少90%的掉毛情況, 比任何梳/擦更有效, 連你平時梳唔到d毛都梳晒出黎, 梳子以不銹鋼製造, 堅固耐用.

我之前係美國網址睇到條demo, 覺得好好, 剛巧香港都有得賣, 同老公商量後決定忍痛買入....size $380….超貴!!!! 為左佢地唔好食咁多毛落肚冇計.         

點勁法?   

示範 – Mocha

 

飲水機:

養貓貓必需品, 貓本身係唔多鐘意飲水, 如果用水碗水兜飲水會有好多灰塵毛髮係水面, 佢地更加唔會多飲. Petmate電動水機既好處係有過濾棉可以隔左d污垢, 毛髮, 再經出水口流番d新鮮乾淨水落黎, 因此佢地會飲多好多水, 我呢個係可儲存3 Lite, 每日都飲得晒, 佢地最鐘意係水流處飲水, 都唔知係貪得意定d水好飲d, 總之飲多d, 貓貓健康d……..

 

貓架

曾經買過好多大陸製既貓架, 因為屋企太多貓, 跳兩跳就覺得好易散, 好唔實用最後要係台灣訂日本牌子Iris既貓架, 因為佢頂到上天花, 兼且駁位同材料都好實淨, 又易打埋, 雖然連運費都幾貴,見到佢地好鐘意跳上去睇街街... d都值得既,

現用:

 

茹茹屋:

忌廉最鐘意係到訓覺..

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()