去台北已經很多次了, 對街頭小吃已經沒有太大新鮮感, 最高興都是跟台灣好朋友聽聽歌, 吃吃喝喝一大餐.

當然上課學皂係我每次到台北必定會做既事, 跟不同老師上課, 都會學到不同既技巧, 每人都有打皂既不同風格.

好多謝WeiWei老師今次既遷就, 係1日內教授兩款唔同既手工皂, 亦好多謝其他同學既幫忙, 大家對打皂既熱誠另我喜出望外

卷卷皂另我有點點不知所措, 真係要熟能生巧哦...

另一課係千層篩粉皂, 要有萬二分既耐性才可以做這個, 你看我的皂皂, 本來線條是直直的, 後面那些開始不直了, 因為那時已經近7點了, 有一點累

今次真係滿載以歸, 係老師身上學了很多很多秘訣...哈哈!!

因為呢個千層篩粉皂, 我同時學會了千層皂呢, 真的要諗多d....才會學多一d

下次去台北再會老師, 謝謝!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(21) 人氣()