呢批彩色唇膏筒係我係台灣訂購返來, 因為應承左個朋友幫佢整500支潤唇膏o黎做禮物, 因為我想搵d colorful d, 唔想全部剩色唇膏筒, 等收到既女性朋友開心d.  哈哈, 比我係上次去台灣旅行時搵到, 個質量都ok, 咁我就訂左返黎.........

我最鐘意粉藍色, 粉紅色同黃色 (右邊第3-5支)

  

我訂左600支, 都幾宏偉.

其實都唔係好平, 連運費都要成$2支, 不過我朋友睇過都話d顏色好靚, 貼返張label, 然後入盒仔送比人, 都好好睇.

(我覺得唔駛貼都咁靚)

我預多100支o黎自用或讓給有緣人, 有興趣嗎?

呢緊我都會幾忙, 要整500支潤唇膏....哈哈!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()