好耐冇post diy skincare, 因我人比較賴, 冬天一個formula, 夏天一個formula, 所以都賴得post.

識我朋友都知我勁鐘意薰衣草味, 所以我屋企有齊晒薰衣草精華油 :

法國薰衣草

保加利亞薰衣草

高地薰衣草

薰衣草

醒目薰衣草

每一種都唔同氣味, 我自己最鐘意法國薰衣草味, 每晚滴一滴係枕頭, 特別好訓.

如果用於皮膚, 我會加保加利亞薰衣草加上薰衣草花水 ....

荷荷巴油, 酪梨油, 透明質酸 1%原液, B5, 甘油, 六胜肰, 薰衣草花水, 綠茶萃取液, 保加利亞薰衣草精油, 乳化劑, 抗菌劑.

清爽, 保濕, 收緊.....簡單!!

六胜月太能協同膠原蛋白作用,幫助並增加肌膚緊緻度,避免細紋及皺紋的生成六胜月太溫和撫平老化皺紋,減緩臉部細紋與老化現象。達到有效撫平皺紋、預防皮膚老化、幫助肌膚再現活力光彩,呈現緊緻青春臉龐。六胜月太(ARGIRELINE)結合生化科技。撫平皺紋、增加皮膚彈性。多利用於減少皺紋的保養品製作

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()