事緣禽日6:30pm左右, 忌廉忽然呵爛便便, 好大pat, 好酸臭味, 見到佢係貓砂盤聞聞想抓貓砂覆蓋時, 可能鼻仔掂到少少便, 已經即刻幫佢抹.

跟住我地喂乾糧比佢地食, 隔左15-20分鐘, 忌廉嘔番晒d糧, 我地即刻沖葡萄糖水比佢飲, 佢飲左半杯到, 兼且都仲好精神, 我地諗住唔喂乾糧住, 等佢清清腸胃先, 跟住我同老公落街食晚飯.

食完飯大約9:30pm, 返到屋企見到成地都係嘔吐物, 大部分都係水, 夾雜住一d黃黃地色胃水, 不停見到忌廉飲水, 飲好多水, 都知佢唔妥, 佢一飲完想跳上床訓, 都忍唔住嘔, 我即刻 call 醫生要立即睇, 好彩個醫生仲係診所, 我倆即刻飛的士去.

去到診所已經10:00pm, 醫生話佢勁脫水, 要抽血驗, 你知忌廉都幾大脾氣, 要4個人先抽到血呀, 等報告時, 忌廉已經好倦個樣, 不過都仲眼仔碌碌.

跟住醫生話佢肝指數好高, 正常最高都係 130, 忌廉係 161, 最主要係佢可能食到d唔應該食既野, 身體有毒素排唔到, 所以肝指數標高, 亦令到白血球標高, 脫水亦令到血濃度標高, 好彩其他胰臟, 腎, 糖份都正常, 體溫 39度.

醫生幫佢打左2支針, 止瀉同止嘔, 跟住話忌廉一定要留院吊鹽水, 令到肝指數落番正常, 我地好唔想, 係爸爸媽媽都想自己係屋企照顧番佢, 但醫生話就算即刻幫佢打皮下水針, 只係一時間解決脫水問題, 並唔能夠令肝指數回落, 我地唯有比佢留院, 跟住醫生幫佢插好晒d針, 駁好晒d機就比我地望一望.

佢真係好倦, 我地唯有比佢休息一晚先. 其實我地到依家都唔知佢食左d咩落肚令佢又呵又嘔, 我地夜晚返到屋企, 即刻全屋徹底消毒, 怕其他貓都會中招.

其他5隻貓見唔到忌廉係咁周屋搵.....

忌廉咁大個仔都未試過唔係屋企訓, 我夜晚4:30pm先上床訓覺, 點到訓唔著, 個心好唔舒服, 眼光光到8點幾, 然後起身返工.......

忌廉,

一定冇事, 今晚o黎接你返屋企!!

 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(14) 人氣()