在一個聚餐上, 我一個做醫護朋友給我一包奶粉, 她跟我說是減肥用, 一包一餐, 不用再吃其他食物, 可頂肚幾個鐘, 她給我一包試食, 是朱古力味.

她說很多護士都食它來keep fit, 有營養的. 看它背面所有營養:

我禽日開左黎飲, 好香既朱古力味但一d都唔甜, 估唔到咁好味, 因我想像會幾難飲.

飲完肚飽飽, 真係4個鐘都唔覺餓, 幾ok.

我係網上搵左d資料, 其實Celebrity Slim 係多功能營養奶粉, 著重均衡飲食 , 培養健康的生活習慣, 係expect d 女仔減肥係小食多餐, 早餐食個生果, lunch 飲包奶, 下午茶食個生果 or 包包, dinner 又飲包奶 加d 疏菜/果, 最緊要係有營養地減肥.

如果你地有興趣就睇下官方link:

www.celebrityslim.com.au

我朋友係護協買 $312一盒14包, 有五種味道, 其他地方我就唔知有冇得賣

坦白講, 我就冇咁既需要, 不過有好野, 都希望介紹比大家, 能健健康康地減肥....

佢有d case 係4-6個月減左 30磅........

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()