唔經唔覺已經寫到第100篇網誌, 其實想寫好耐, 但又想搵d令人難忘既話題, 最緊要係關於貓貓, 平時夜晚收工又影唔到相, 咁啱星期六放假, 老公提議係入秋前幫佢地沖涼.....

"沖涼" 呢兩個字係好恐怖........

係沖涼前要先剪指甲, 再梳毛....不過Cookie 同 Mocha 係豁免既.....因為Mocha 有心臟病, 至於Cookie係力大無窮, 合我二人之力都冇可能同Cookie沖, 所以佢係每3個月就去寵物店沖既, $200唔慳得....

第一隻係忌廉大哥先, 佢可以比你沖, 但有時限, 到了時限佢就咆哮...今次仲勁, 連續發出唔同四個音, 我話佢講粗口鬧我地.....沖完抺乾佢就係咁lam....我係用綠泥shampoo and conditionar, 所以沖完係好鬼香噴噴.

好倦呀......

濕水忌廉....

8-9成乾就訓低了....

跟住到Mellow....佢平時都好乖, 唔多反抗, 所以都ok易沖...

沖完涼, d毛毛捲反晒, 話晒佢都係一隻羊毛貓女......

然後輪到Coffie, 我地都有晒心理準備, Coffee沖涼係癲既, 不過都冇諗過佢咁激烈, 我老公都按佢唔到, 我仲比佢界左一野....d血狂標出o黎....

Coffee....佢沖完涼後剩係攬住我老公條頸係咁扯大氣, 好鬼驚.

Last 到Salad, 我都諗住係大挑戰, 因為佢比Coffie更大力更癲....哈..點知完全冇反抗, 原來生完bb之後, 性格真係會大改變....

下一次沖涼應該係出年夏天......

Mocha好奇怪咁望住佢地, 心諗 "點解冇我份? 隻隻d身味都唔同晒?"

幫佢地沖一次涼真係好辛苦, 好似要同佢地駁命咁, 為左慳番$800, 都唔知值唔值得?

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()