我自己都有玩雕刻橡皮章, 不過技術實在太差, 冇乜藝術天份, 成品實在太肉酸, 所以冇勇氣放上blog比大家睇.....

不過近排見到好多blogger原來都有玩橡皮章, 欣賞下人地作品同時希望學下野.

唔知點解人地可以雕得好平滑, 自己雕得一岩一忽?

究竟係我落刀角度問題定深淺問題....

我主要都係用美術刀, 其實我都有其他刀:

唯有再比心機試下..

印台我唔係有好多, 得幾隻色咋:

 

我上次去台灣時, 買左好多台製橡皮膠, 自己試過真係幾好, 因大陸製實在太硬, 台灣個d比較順滑, 日本就買左未試過, 因為太貴唔係好捨得用tim.

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()