沙律個口一直都好臭, d口水臭到無比, 同佢刷牙都解決唔到呢個問題......朋友阿健上黎我屋企食飯, 幫佢檢查, 原來沙律d牙石好勁, 令到佢有隻牙鬆鬆地, 隨時都會甩.......要我帶佢去洗牙.....點知第二日食罐頭時我已經係地下執到佢隻牙仔looo.

嗱嗱聲帶佢去洗牙, 點知醫生話要脫多一隻牙....慘啦...冇左2隻牙tim..

我同醫生講話佢地主要食乾糧, 點解佢d牙石咁勁...原來佢平時食野全部就咁吞, 唔多咬, 所以跟本都冇潔齒....

阿健話d乾糧太細粒, 所以沙律可以唔咬照吞, 叫我搵d大粒d比佢地食....wow......too difficult...又要大粒, 又要天然.....

佢地一向都食開innova light + Fromm三文魚, 唯有轉下呢隻:

Chicken Soup light - 18lb

因為佢比較大粒同十字型......

左邊-Fromm

中間-Innova light

右邊-Chicken Soup light

好彩我個6隻貓貓咩牌子糧都肯食......另外我係OIC買左呢樣野加落d乾糧到比佢地食:

Swedencare Plaque Off 防牙石海藻粉

希望佢地乖乖地, 好駛再去獸醫到洗牙, 幫我慳返d錢....

專用貓砂: Everclean

家有6貓, 全屋冇味都係靠佢, 貴d都要用.... 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(3) 人氣()