天氣開始乾燥, 皮膚開好甩皮, 睇完牛爾本書諗住試下整個補濕面霜, 自己改再成份:

補濕面霜

玫瑰花水  70%

芝麻油  10%

B5  5%

1% 原液透明質酸  5%

保濕因子  2%

綠茶萃取液  2%

金縷梅萃取液  2%

甘油  2%

乳化劑  1%

油溶性抗菌劑

維他命E 

Rosewood EO  5d

首先將B5, 透明質酸, 保濕因子, 綠茶萃取液, 金縷梅萃取液, 甘油混合玫瑰花水, 然後加入芝麻油同維他命E , 最後加入乳化劑, EO同油溶性抗菌劑, 搖勻即可

表面上成cream狀, 質地我好鍾意, 不過我太貪心, 諗住將d補濕材料放晒落去, 搽上手後感覺好 "將 "唔係油, 係"將", 可能係甘油同B5, 所以搽唔到上面. 我都冇浪費, 我將佢搽係d手肘,腳肘同knee, 搽左兩晚, 原本勁甩皮地方, 而家冇晒仲好平滑, 果然補濕....勁.

好彩我只係整左 50ml, 好快應該用完.

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()