養左忌廉之後, 我地返工怕佢悶..一直都好想養多隻同佢做伴, 但又唔想係街買...等緣份嗱.

因為係第一次養貓, 所以我都不停上網搵資料或同d breeder share 佢地經驗, 有一日個breeder 話想讓出英國短毛貓bb女, 跟住我地去佢屋企參觀, 見到bb女好鬼精靈, 好健康, 不過有d瘦, 經過商量, 決定帶佢番屋企, 佢就係沙律...

**6個月大**

忌廉性格好好, 佢第二日已經好接受新同伴, 仲玩埋一堆.

** 1 歲半**

 

沙律性格比較 cool, 好難可以抱到佢, 只有佢o爹我地, 我地係被動的. 如果有朋友探訪, 佢第一時間就跳上雪柜頂望住我地.

不過佢性格隨著生完bb後, 完全改變了...變得溫馴, 可愛, 仲好o爹人

**生完 bb 後, 約 2 歲半 **

 

做左絕育手術後, 而家已經係肥o都o都既沙律....

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Tonia 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()